CECHY I ZALETY

Moc konkurująca z 450 tką

 

Silnik

Silnik o pojemności 350 cm3 DOHC waży zaledwie 27,2 kg przy maksymalnej mocy 58 KM. Silnik jest zaprojektowany z myślą o sprawności, wadze i centralizacji masy. W efekcie ustawienie wału umożliwia masom oscylacyjnym zajmowania idealnego środka ciężkości, podczas gdy wszystkie części są zaprojektowane tak, aby zapewnić najlepszą wydajność przy jednoczesnym zachowaniu jak najmniejszej masy.

Głowica cylindra

Model FC 350 wyposażony jest w konstrukcję DOHC z wypolerowanymi wałkami rozrządu i popychaczami powlekanymi DLC. Te elementy znacznie zmniejszają tarcie i poprawiają ogólną wydajność. Do silnika dodano duże zawory tytanowe (36,3 mm wlot i 29,1 mm wylot), które pozwalają silnikowi na swobodną do 13 400 obr / min.

Cylinder i tłok

Otwór o średnicy 88 mm mieści w sobie lekki, tłoczony tłok , wykonany przez CP w technologii skrzynkowej. W rezultacie stosunkowo mała masa oscylująca zapewnia wyjątkową moc, wysokie obroty i bardzo szeroki zakres mocy. Współczynnik kompresji wynosi 14: 1.

Wał korbowy

Doskonale wyważony wał korbowy to serce wysokowydajnego, wysoko kręcącego FC 350. Łożysko ślizgowe o dużej średnicy składa się z dwóch mocowanych tulei łożyskowych zapewniających maksymalną niezawodność i trwałość, co gwarantuje długie odstępy międzyobsługowe do 100 godzin.

Totalna kontrola

 

Funkcjonalne nadwozie

Charakterystyczne i futurystyczne nadwozie to imponujący krok naprzód w stosunku do poprzedniego modelu. Dzięki całkowicie nowej ergonomice poprawia się kontrola i komfort jazdy kierowcy, a to pozwala na operowanie na szczycie performance przez dłuższy czas. Siedzenie ma niską konstrukcję profilu z nową, wysoką przyczepnością obicia fotela, która utrzymuje jeźdźca przy dużych przyspieszeniach i w śliskich warunkach.

Lekka rama

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu najbardziej zaawansowanych ram stalowych dla offroadu inżynierowie ds. badań i rozwoju zaprojektowali ramę chromowo-molibdenową, która definiuje wszystkie aspekty konstrukcyjne, które przynoszą korzyści, ergonomię i podstawę trwałej konstrukcji. Dzięki starannie wyliczonemu zginaniu poprzecznemu i podłużnemu, rama pracuje w harmonii z zawieszeniem zapewniającym ostrą jazdę i doskonały komfort. Te cechy dopasowane zostały do lekkiego i kompaktowego silnika zapewniając wyjątkową precyzję działania, jednocześnie zwiększając absorpcję uderzeń i zapewnienie maksymalnego wyczucia.

Subrama z kompozytu carbonowego

Zastosowanie włókna węglowego zmniejsza ciężar, poprawia rozkład masy i przybliża masę do środka ciężkości. Materiał zawiera 30% włókna węglowego, konstrukcja trójskładnikowa jest wyjątkowo lekka, ale również bardzo silna przy całkowitej masie 1,4 kg. Dokładnie zaplanowany stopień sztywności elementu zapewnia perfekcyjny handling ergonomii jeżdżacych.

Wahacz

Wytłaczana aluminiowy wahacz jest zaprojektowany tak, aby zapewnić optymalną sztywność i niezawodność. Specyficzny kształt bocznych powierzchni tego elementu, opracowany przez inżynierów Husqvarna Motorcycle jest kolejnym znakiem jakości i doskonałego rzemiosła.

Ponadklasowa elektronika

 

Przełącznik map

MY17 FC 350 posiada nowy przełącznik mapy. Zoptymalizowany dla łatwiejszego działania przełącznik map włącza również nową funkcję kontroli trakcji. Można wybrać pozycję włączania i wyłączania za pomocą przełącznika funkcji. Druga funkcja analizuje stopien odkręcenia przepustnicy przez kierowce i tempo wzrostu obrotów w silniku. Jeśli obroty zbyt szybko wzrosną, ECU rejestruje to jako utratę przyczepności i zmniejszy moc do tylnego koła zapewniając maksymalną trakcję.

System zarządzania silnikami

System Keihin EMS został zaprojektowany z myślą o lżejszym i szybszym przetwarzaniu danych. Integruje kontrolę uruchamiania, co pozwala na doskonały start, wybieralne mapy silników oraz kontrolę trakcji. Dodatkowo poprzez czujnik przekładni EMS dobiera oddawanie mocy dostosowane do każdego biegu.

Gaźnik 44 mm

Model FC 350 posiada 44 mm gaznik Keihin. Wtryskiwacz został zaprojektwany w celu zapewnienia jak najbardziej wydajnego przepływu paliwa do komory spalania, podczas gdy w celu zapewnienia optymalnej odpowiedzi przepustnicy przewód przepustnicy jest montowany bezpośrednio bez połączenia dławiącego zapewniającego bardziej bezpośrednią reakcję przepustnicy

Elektryczny starter i akumulator Li-Ion

Oprócz zalet prostego rozruchu, standardowy elektryczny rozrusznik połączony jest z nową, kompaktową baterią Li-Ion, która jest o 1 kg lżejsza od konwencjonalnej baterii.

Najnowocześniejsza inzynieria

 

Układ chłodzenia

Chodnice to dzieło WP Performance Systems wyprodukowane z aluminium o wysokiej wytrzymałości. CFD (obliczeniowa dynamika płynów) wykorzystywana jest do skuteczniejszego przepływu powietrza przez chłodnice i zapewnia optymalne chłodzenie we wszystkich warunkach. System chłodzenia jest zintegrowany z ramą zwiększając rozproszenie ciepła przez kanał chłodzący przez ramę, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży. Ponadto ochraniacze grzejników nie tylko chronią przed latającymi szczątkami, ale także działają jak element ochronny odwracający energię uderzenia wokół grzejnika i odprowadzające ją do ramy.

Bezproblemowy filtr paliwa

Nowy airbox posiada precyzyjnie ustawione kanały wlotowe, których celem jest zapobieganie deformacji strugi powietrza i zapewnienie maksymalnego przepływu i ochrony filtra. Filtr powietrza jest łatwo dostępny, bez użycia narzędzi, poprzez zdejmowanie lewego panelu bocznego. konstrukcja klatki filtracyjnej zapewnia łatwą konserwacje filtra Twin Air. System wyposażony jest w proste mocowanie, odporne na uszkodzenia, zapewniające bezpieczną i dokładną instalację filtra.

Samooczyszczające się podnożki

Rama FC 350 wyposażona jest w innowacyjne samoczyszczące się podnóżki które zapobiegają gromadzeniu się zanieczyszczeń z jazdy głębokich rowach lub błotnistym terenie. W rezultacie podnóżek zawsze powróci do pierwotnego położenia zapewniając doskonałą kontrolę.

Sprzęgło hydrauliczne Magura

Wysokiej jakości niemieckie sprzęgło gwarantuje doskonałą modulację sprzęgła w każdych warunkach. Oznacza to, że reakcja jest stale kompensowana, tak aby punkt ciśnienia i funkcja sprzęgła były identyczne w niskich lub niskich temperaturach i w miarę upływu czasu. Sprzęgło Magura charakteryzuje się równomiernym zużyciem i jest niemal bezobsługowe.