CECHY I ZALETY

Osiągi dwusuwu

 

Silnik

Silnik dwusuwowy 250cc jest niedorównanym połączeniem niezrównanej mocy i lekkiej konstrukcji. Prostota i niski koszt konserwacji silnika dwusuwowego sprawia, że jest on niezmiennie ulubionym zespołem napędowym wśród motocyklistów.

Cylinder

Cylinder o średnicy 66,4 mm wyposażony jest w innowacyjny system zaworowy zapewniający płynną i kontrolowaną moc w całym zakresie obrotów. Można to dostosować, zmieniając tylko dwie sprężyny dostarczane i zmieniając oddawanie mocy podczas różnych warunków na torze lub według preferencji kierowcy.

Skrzynia korbowa

Lekka obudowy silnika z odlewanego ciśnieniowo aluminium jest opracowana tak, aby umieścić układy wałka w optymalnym położeniu, centralizując oscylujące masy i poprawiając komfort jazdy. Dodatkowo wał kompensacyjny wałka wyważającego jest zbudowany w bardzo kompaktowy sposób, nie naruszając designu całego urządzenia.

Wałek wyrównoważąjący

Silnik wyposażony jest w boczny balanser. Wałek ten znacznie zmniejsza wibracje, powodując gładszą, wygodniejszą jazdę.

Podwozie High tech

 

Rama Chromo- molibdenowa

Bazując na wieloletnim doświadczeniu w projektowaniu najbardziej zaawansowanych ram stalowych dla offroad inżynierowie ds. Badań i rozwoju zaprojektowali ramę chromowo-molibdenową, która definiuje wszystkie aspekty konstrukcyjne, które zapewniają bezproblemową obsługę, ergonomię i niesienie konstrukcji. Dzięki starannie wyliczonej sztywności wzdłużnej i poprzecznej, rama pracuje w harmonii z zawieszeniem zapewniającym ostry prowadzenie i doskonały komfort. Te cechy dopasowane do lekkiego i kompaktowego silnika zapewniają wyjątkową precyzję obsługi, jednocześnie zwiększając absorpcję nierówności i wyczucie drogi.

Subrama z włókna węglowego

Subrama kompozytowa jest konstrukcją unikalną dla motocykli Husqvarny, prezentuje pionierską technologię i innowacje. Ten 3-ramienny element składa się z 30% włókna węglowego, co czyni go wyjątkowo lekkim (1,4 kg) o 1 kg mniej w stosunku do poprzedniego modelu. Szczególną uwagę poświęcono stworzeniu sztywności optymalnej dla ergonomii jeżdżących.

Koła i ogumienie

Czarne obręcze D.I.D ze stopu o wysokiej wytrzymałości według są sprzęgnięte z obrobionymi w technologii CNC piastami za pomocą lekkich szprych i srebrnych anodyzowanych aluminiowych nypli. Koła wyposażone są w opony Dunlop MX-3S Motocross, które charakteryzują się sprawdzoną w praktyce konstrukcją "blok w bloku" umożliwiającą bardziej progresywne zakręty i dającą lepszą przyczepność.

Dyfuzor

Dyfuzor układu wydechowego jest wytwarzany przez firmę WP przy użyciu 3-wymiarowego procesu tłoczenia. Po uformowaniu element układu wydechowego są spawane przez roboty, tak, aby zapewnić najwyższą jakość i trwałość.

Maksimum kontroli

 

Zawieszenie WP AER 48

WP AER 48 jest nowym krokiem milowym w opracowywaniu modeli motocrossowych Husqvarny. Jest proste, lekkie i łatwe do wyregulowania za pomocą pojedynczego zaworu powietrza i dostarczonej pompy widełkowej do wstępnego załadunku i korekcję ściskania i odbicia. System składa się z zestawu dwóch widełek, składających się z zespołu zawieszenia pneumatycznego oraz hydraulicznego zespołu tłumiącego.

WP DCC tylne zawieszenie

Amortyzatory tylne DCC firmy WP DC są zaprojektowane tak, aby zapewnić zaawansowane parametry tłumienia przy zachowaniu kompaktowej i lekkiej konstrukcji. Dzięki wyważeniu ciśnienia wewnątrz amortyzator jest spójny i zapewnia większy komfort i lepiej obsługuje kierowcę. Dodatkowo zewnętrzna powierzchnia zbiornika gazu jest falista i zwiększa chłodzenie. Element jest w pełni regulowany i dopasowany do systemu łączącego o określonej geometrii w celu zapewnienia jak najlepszej trakcji.

Sprzęgło hydrauliczne

Wysokiej jakości niemieckie sprzęgło Magura gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdej sytuacji. Oznacza to, że praca jest stale kompensowana tak, że punkt i funkcja sprzęgła pozostają takie same w zimnych lub gorących warunkach.

Hamulce

Nowością dla MY18 są przednie i tylne hamulce Magura. System posiada podobny układ do poprzedniego rocznika, lecz z poprawioną czułością dla bardziej perfekcyjnego działania, zachowując jednocześnie najwyższy poziom wydajności. Przednia tarcza 260 mm, tył 220 mm.

Jakość i technologia

 

Komponenty

Najnowsza technologia w inżynierii i produkcji, w połączeniu z najwyższą jakością komponentów, zapewnia długotrwałe działanie.

Kierownica

Wyprodukowany według wymagających standardów, kierownica Pro Taper posiada najwyższej klasy odporność na zmęczenie przy zachowaniu minimalnej masy.

Gaźnik Mikuni

TC 250 wyposażony jest w 38 mm płaski gazon gaunitowy Mikuni TMX. Ten gaźnik zapewnia coraz bardziej płynną i kontrolowaną dostawę energii z optymalną wydajnością w całym zakresie obrotów.