CECHY I ZALETY

Dokładna inżyneria

 

Rama

Lekka rama wykonana jest z wysokiej jakości stali chromowo- molibdenowej i opracowana w celu zapewnienia precyzyjnego przemieszczania się i zapewnienia pełnego zaufania kierowcy. Szczegółowe informacje zwrotne przekazywane są do kierowcy dzięki precyzyjnie obliczonej sztywności skrętnej i elastyczności podłużnej.

Poliamidowa subrama i zintegrowany zbiornik

Samonośna tylna rama pomocnicza ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa o pojemności 13 litrów idealnie wpisuje się w walkę o jak najkorzystniejsze rozmieszczenie środka ciężkości i redukcję wagi motocykla. Stworzona w procesie termoplastycznego formowania rotacyjnego, unikalna konstrukcja waży zaledwie 5,2 kg i wykonana jest z poliamidu o dużej wytrzymałości.

Aluminiowy wahacz

Maksymalna precyzja wykonania i tylko 3,9 kg wagi to efekt zastosowania konstrukcji jednoskładnikowej odlewanego ciśnieniowo aluminium, która eliminuje proces spawania konstrukcji

Zawieszenie WP (tył)

W pełni regulowany tylny amortyzator WP Performance Systems posiada ustawienia tłumienia odbicia oraz moderację kompensacji tłumienia. 250 milimetrowy skok tylnego koła gwarantuje doskonałą kontrolę w każdych okolicznościach, czy to na ścisłych, krętych drogach górskich czy w zatłoczonych centrach miast.

Zawieszenie WP (przód)

Widelec splitowy opracowany przez WP Performance Systems ma skok 215 mm i charakteryzuje się lepszym tłumieniem i łatwiejszą konfiguracją niż tradycyjne widelce, a to dzięki osobnym obwodom tłumiącym w obu lagach. Lewa laga odpowiada za tłumienia ściskania, podczas gdy prawą laga załatwia tłumienie odbicia.

Majstersztyk

 

Silnik

Pojedynczy górny wałek rozrządu, chłodzony cieczą: silnik jednocylindrowy wyposażony jest w najnowocześniejszy design i technologię elektroniczną. Ponadklasowa maksymalna moc wyjściowa 55 kW (74 KM) przy prędkości obrotowej 8000 obr./min i moment obrotowy 71 Nm przy 6 750 obr./min. nie pozostawiają kierowcy żadnych wątpliwości co do zalet skumulowanych w tym lekkim silniku.

Głowica

Kompaktowa konstrukcja pojedynczego wałka rozrządu, głowica 4-zaworowa z 42 milimetrowymi zaworami dolotowymi i 34 mm zaworami wydechowymi. Wszystko uruchamiane przez solidne popychacze, które zapewniają precyzyjne sterowanie zaworami przy dużych prędkościach obrotowych silnika. W rezultacie silnik kreci maksymalnie 9000 obrotów na minutę. Zapłon jest realizowany poprzez podwójny układ świec zapłonowych, z których każda posiada indywidualne sterowanie w celu zapewnienia optymalnego spalania paliwa w dużej komorze spalania. Rezultat to perfekcyjne zachowanie silnika i optymalne zasilanie.

System ride by wire

Elektroniczny system wtrysku paliwa Keihin posiada 50 milimetrowy korpus przepustnicy bez mechanicznego połączenia z uchwytem przepustnicy. Gdy kierowca skręca lub odkręca manetkę, zawór dławiący jest elektronicznie sterowany przez system zarządzania silnikiem (EMS). System EMS w czasie rzeczywistym porównuje parametry silnika z danymi z czujników i odpowiednio dostosowuje zawór dławiący, co zapewnia doskonałe zasilanie i błyskawiczną reakcję przepustnicy.

Skrzynia biegów

Lekka, 6-biegowa skrzynia biegów z płynnym i precyzyjnym przełożeniem zapewnia kierowcom doskonałą kontrolę i pewność w każdych warunkach.

Komfort i technologia klasy premium

 

Nadwozie

Innowacyjne nadwozie z długim siedzeniem, które dochodzi aż do osłony chłodnicy i zawiera funkcjonalne żebro, które poprawia przyczepność w każdych warunkach. Szczelnie owinięte wokół silnika i ramy, nadwozie 701 zostało w pełni ergonomicznie zaprojektowane w celu perfekcyjnego połączenia ciała kierowcy z motocyklem, zapewniając idealną harmonię pomiędzy człowiekiem a maszyną, zapewniając całkowitą kontrolę we wszystkich sytuacjach na trasie.

Półki wycinane w technologii CNC

Podobnie jak w przypadku innych elementów podwozia, anodyzowane, obrabiane w technologii CNC półki zaprojektowano z duża dozą elastyczności. Tak, aby rury widelcowe mogły się zginać pod wpływem naprężeń. Daje to kierowcy większą kontrolę podczas hamowania i na wyboistym terenie.

A2 kompatybilny z licencją

Dzięki możliwości wybrania specjalnej mapy silnika, która ogranicza moc do 30 kW, Enduro 701 nadaje się la posiadaczy prawa jazdy kategorii A2, którzy aspirują do prawdziwego podróżowania po świecie.

Sprzęgło hydrauliczne Magura

Lekkość jazdy dzięki perfekcyjnej modulacji sprzęgła.

Pełna kontrola w każdych warunkach

 

Koła

Czarne anodowane koła szprychowe są lekkie i mocne. 17- tki są wyposażone w opony Continental ContiAttack Supermoto 120/70 i 160/60 odpowiednio la przodu i dla tyłu, co zapewnia wyjątkową lekkość i wyjątkową kontrolę przy wszystkich trudnych zakrętach

Rezonator dolotowy

Znajdujący się na korpusie przepustnicy, rezonator wlotowy poprawia intensywność ładowania zasysanego powietrza i poprawia reakcję przepustnicy oraz efektywność jazdy zwłaszcza przy małym otwarciu przepustnicy.

Hamulce Magura

Nowością dla MY18 są przednie i tylne hamulce Magura. System posiada podobny układ do poprzedniego rocznika, lecz z poprawioną czułością dla bardziej perfekcyjnego działania, zachowując jednocześnie najwyższy poziom wydajności. Przednia tarcza 260 mm, tył 220 mm.

Sprzęgło APTC

Sprzęgło (Adler Power Torque Clutch) firmy Adler pozwala na osiągnięcie większych prędkości wchodzenia i wychodzenia z wiraży poprzez maksymalizację przyczepności tylnego koła przy dużym przyspieszeniu, a także zapobieganie niestabilności koła tylnego podczas hamowania na zakręcie. Kierowca cieszy się zatem maksymalną kontrolą i płynnością procesu redukcji przełożeń.